قرارگاه فرهنگی دریادلان

سعید امانی
سرلشکر صفوی:

بی‌شک بخشی از اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون خبرنگاران است

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: بی شک بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خبرنگاران خستگی ناپذیری است که با انتشار صحیح، دقیق و به موقع اخبار در کنار وظایف سایر نهادهای انقلاب اسلامی، ایفاء نقش می نمایند.
سرلشکر صفوی:

به گزارش ایرنا از دفتر دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار و سالگرد شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، افزود: هفدهم مرداد ماه، یادآور شهادت شهید محمود صارمی و یاد آور تلاش و کوشش انسانهای ارزشمندی است که در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد مردم میهن عزیزمان، ایران فعالیت می نمایند.

وی در این پیام تبریک تصریح کرد: یقینا اطلاع رسانی صادقانه، آگاهانه و به موقع و برخورد هوشمندانه با مسائل منطقه ای و تروریسم رسانه ای، خصوصا در مسائل منطقه ای و واقعیات یمن،عراق،سوریه و تقابل با جلوه های جهالت مدرن، صحنه آزمونی برای اصحاب رسانه است.

وی در ادامه این پیام تبریک آورده است: امروز انتظار آحاد ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اصحاب رسانه نگاه فراجناحی به مسائل و فراهم سازی بستر تقویت وحدت و همدلی بین مسوولین و ملت شریف ایران اسلامی است.

سرلشکر صفوی در این پیام تبریک یادآور شد: بی تردید در این راستا و در برهه حساس کنونی، حفظ و تقویت امنیت ملی، منافع و مصالح کشور و جلوگیری از تضعیف آنها، از رسانه ها مورد انتظار است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در پایان این پیام تبریک آورده است: از تلاش تمامی خبرنگاران و رسانه های نوشتاری و تصویری که مجدانه در سنگر اطلاع رسانی فعالیت می کنند تشکر و قدردانی می نمایم و سلامت و موفقیت یکایک این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
saeed amani

نظرات  (۱)

۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۹ صدرا ساسانی
بی‌شک بخشی از اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون خبرنگاران است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی